Balans på tillvaron

Jag tog barnen och åkte en sväng till min mamma. Där blev vi såklart bortskämda med kakor som jag i ett anfall av godissug fullkomligen mölade i mig. Som tack skottade jag lite snö, med betoning på lite. Sen åkte jag förvisso hem och skottade lite mer snö. Ända tills maken kom hem och deklararerade att det var bortkastat för det där ska han ta med grannens snöslunga. Då var det slut på gratisträningen.

Jaha, ja då återstod ingenting annat än att gå in och dra i sig en rejäl bit sunkig pizza som han hade med sig hem. Och det var kanske inte den perfekta starten på ett nytt liv, tur att jag inte avgav några löften om någonting vid tolvtiden på natten för två dagar sen. Men på andra sidan svullet så är jag disciplinerad och drog och tränade efter middagen. Fett in svett ut.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback