Syrebrist

Först tog luften slut i mötesrummet. Sen tog luften slut i mig. Huvudet känns som det sitter på en helt annan person och en middag med kunderna lockar inte så mycket just nu, tjusigt eller inte. Efter fyra timmars sömn i natt känns det som att jag kan skippa middag överhuvudtaget idag och bara svimma av på sängen. Men plikten kallar som det heter.

Har äntligen lyckats få igång Internet på rummet och längtar efter att se familjen via Skype och webcam men de äter tacos. Och har kaos.

Jag vill vara i deras kaos. Jag längtar hem. Det är varmare i Geneve än i Stockholm men det regnar. Och luftbrist eller inte så orkar jag inte masa mig ut för att bli vattnad heller. Medan jag väntar på att kaoset ska lägga sig i Länna tappar jag upp en bad och tar med mig min Liza Marklund/James Pattersen dit. Sen är jag kanske redo för ett socialt kvällspass och en till dag i det lufttomma mötesrummet. Kanske.

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback