När du får oväntat besök

Åter i Cancun. Checkar in på samma hotell som för tio dagar sedan. Ett par kvarglömda gosedjur fick ett kärt återseende av barnen och det känns trevligt att vara tillbaka. Barnen längtar efter att bada. I poolen ska tilläggas, det går rätt duktiga vågor och sjuåringen är lite kuvad av gårdagens kallsupar.


Nytt rum, ny utsikt


Surfare...

Jag känner mig bloggsugen men måste prioritera att jobba ikväll. Det har naturligtvis kommit in lite saker som måste pillas med inför morgondagens morgonmöte. Men medan jag väntar på att få över lite filer så kastar jag in en kort historia:

När vi var på väg ner till restaurangen kommer en person dragandes med sin resväska och öppnar dörren till rummet bredvid vårt. Han kliver in. Han kliver ut. Han stirrar med lätt chockad blick på oss - det bor redan någon i hans rum. Det är någon där. Killen väntade inte på att få en Gevalia. Så nu vet vi att den reklamen bara är bluff.

Nu har mina filer landat. Tyvärr.

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback