Engångskläder för prinsessor

Jag förälskade mig på färjan mellan Puttgarden och Rødby. I en liten klänning. Och eftersom jag har fått ärva så otroligt många fina kläder till min prinsessa från hennes bästisar så är jag aningens svältfödd på att handla prinsessakläder. Alltså gjorde jag den visa bedömningen att jag skulle ångra mig för resten av mitt liv om jag inte investerade i denna lilla rosa skapelse.



Jag vet inte riktigt hur jag tänkte. Men förälsken har svalnat och dunstat tillsammans med ångorna från strykjärnet. Engångskläder för små prinsessor...tur att hon blir så söt i den att det blir värt varenda centimeter av volangstrykshelsiket.

  

Juno

Kommentarer
Postat av: P

Du får nog stryka den fler gånger för idag vägrade hon gå till dagis utan att ha den rosa klänningen på sig...

2011-08-03 @ 13:56:23
Postat av: Juno

Mohwahhaha. Du får gärna kalla dig själv för DU och mig för JAG. Den som låter henne bestämma att hon ska ha kalasklänning till dagis stryker kalasklänning!

2011-08-04 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback