Syskonkärlek

Sonen leker med sin kompis och lillasyrran hänger efter. Glatt, högt och i falsett sjunger hon på signaturmelodin till StarWars.

Kompis: Hon sjunger verkligen inte så bra!
Storebrorsan: Det tycker nog jag, hon kan ju nästan hela
Lillasyrran: Da daaaa, datteli-daa-daaaa...

Lite senare räknar kompisen koncentrerat sina Pokémonkort. Lillasyrran hänger på "eeett, tvååå, treee, fyrafem, sjuuu, nioTIO".

Kompis: Kan du inte ta bort Elsa härifrån, hon stör mig när jag räknar och nu måste jag börja om!
Storebrorsan: Nej för det är precis som du störde mig när jag räknade

Mamman känner att den lilla flickan kommer ha ett bra beskydd när hon växer upp.

Juno


Kommentarer
Postat av: Tantaugusta

Underbara barn, underbara syskonkärlek!

2010-05-03 @ 21:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback