Då kör Wii igen då

Min come back var inte så stark så jag kunde börja kalla mig för Pippi direkt. Tre gånger i slutet av januari lyckades jag pallra mig iväg på pass och några gånger däremellan slet jag på träningscykeln här hemma. Sen var det baciller och jobb och mer baciller som kom emellan. I övrigt skyller jag på att alla pass går på dumma tider, mitt i middagen och sånt.

Men nu har jag varit och investerat i en balance board till Wii-spelet och med det tillhörande spel som ska hålla ordning på vikt, antal tränad tid, antal förbrända kalorier, BMI och annat otäckt. Det här spelet går på de tider jag själv bestämmer, till exempel efter att barnen har somnat eller en stund innan det är dags att åka till jobbet. Dessutom råkade mitt inköp sammanfalla med att maken investerat i en ny och större teve till hobbyrummet.

Så nu finns det ingenting rent tekniskt eller praktiskt att skylla på längre. Nu får detta inte bli ytterligare en pryl som ligger och samlar damm. Det får inte ge dåligt samvete över slösade trettonhundra och det bara måste bidra till att jag kan gå i mina favoritjeans i vår. Håll tummarna för att det är ett bra spel (för det har naturligtvis inte ett smack att göra med min egen förmåga att klättra ur tevesoffan eller chipspåsen...). Tack på förhand.

Juno

Kommentarer
Postat av: Mina

Så klart det är ett bra spel! Du kommer att vara skitsnygg i dina favvo jeans ;)

Postat av: Juno

Jag var okej på boxning, grym på rockringar men kass på ungefär resten. Vi får se hur länge spelet överlever ;-)

2010-03-11 @ 17:18:03
Postat av: Cissi

Boxningen är rolig! Kan vara riktigt jobbigt också om man tar i! Hela spelet är lite roligt faktiskt.. alldeles för länge sen jag spelade!

2010-03-12 @ 01:40:03
URL: http://faantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback