Totalt meningslöst

Älskar ni inte väg 73? Helt fantastiskt trevlig liten sträcka förbi Farsta och McDonalds vid Tyresöavfarten. Och har ni någonsin tänkt på hur spännande det är att köra ner i Södra länken? Köra en anings snabbare än sjuttio bara för att ta reda på om fartkamerorna är aktiverade. Oh, tänk att få vara med på bild en dag! Essingeleden är ju en klassiker, alla borde köra på Essingeleden minst två gånger om dagen.

Jag har redan kört på Essingeleden tre gånger idag. För jag insåg när jag kom till jobbet halv sju att jag hade noll passerkort i väskan och ingen dator heller (för en fiskmås har ockuperat min hjärna). Vilken tur att jag är en så positiv person som älskar Essingeleden och 73:an så mycket.

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback