Mobilbloggtest ett

0-5c47a17d3d0263ea42b6ba167c7184c4.png

Kolla varifrån!

















Jaha. Då har jag testat att skicka upp ett nytaget foto från den nya ungdomsmobilen. Den har töntiga ramar man kan lägga in i bilden så det var jag tvungen att leka lite med. Det går faktiskt att redigera bilderna också, och morfa dem lite lätt men då skulle man ju inte mina sötnosar längre så det fick vara just för det här testet.

Nu lade jag all text i rubriken och det blev inte så mycket som fick plats där. Test två får bli att lägga texten i själva meddelande istället för att efterredigera som jag gör nu. Jag känner mig ganska modern för tillfället hur det än är.

Men vad det gäller den mobila positioneringen har vi lite kvar att önska tror jag. Att vi är i Länna kan vi enas om, men nej, jag sitter inte i skogsdungen under vattentornet och fryser och bloggar. Jag sitter hemma i min soffa och roar mig.

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback