Borta varmt men hemma bäst

Söndag kväll och det är massa karlar som jagar runt på skidor med gevär på ryggen på teve. Barnen sover och jag myser hemma i min gamla sunkiga soffa och hejar på Ferry. Jag är så glad över att vara hemma igen. Det är snö till förbannelse, jag har känt mig fet för jag fungerade utmärkt som ballast till en taxi som kört fast utanför mitt hus mitt i natten. Jag har roat mig i nästan två timmar på ICA maxi och Elsa har provat tolv mössor. Men jag har sluppit skotta hela uppfarten för det har min man slitit med. Och jag har sovit middag och jag har inte jobbat idag. Sommarvärme eller inte, jag är hellre hemma i kylan med min familj.

Heja Björn, första serien felfri. Heja heja heja.

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback