Världsklass, absolut världsklass

Magnus och Brasse var i studion hos Gry Forsell för ett par morgnar sedan. De två parhästarna närmar sig sjuttio år nu och jag fick tydliga flashbacks från min barndom. Här är det inget snack om några förstörda generationer inte. Fem myror är fler än fyra elefanter fungerade för mig och de fungerar för mina barn trettiosju år senare.

Och den här, den berömda Svordomsvisan från Varning för barn! tre år senare, den är helt enkelt världsklass. Den saknar lite bild i början men vänta ut det, det är så värt det. Höj volymen, dröm dig tillbaka och sjung med för fan, ge dig själv en riktigt jävla bra start på dagen!



Din satan
satan
du din satans, helvetes jävla skit!
(Din jävla skit)

Bonnlurk, läbbiga skurk, ynkliga parasit.
Pottsork, snuskiga stork, din ruttna rot är full av kork.
Avskum, spattig och krum, du är så jävla dum.
Ditt usla gam, din slemmige torsk, förnicklade pappskalle, skunk.

Förbanne mig!

Lägg ägg, slibbiga drägg, skitstövel och bandit.
Slashas, ditt vidriga as, piss och pest och senapsgas.
Sopprot, helidiot, fan vad du bär emot.
Din sabla bock, ditt feta arsel, våga dig aldrig mer hit!

Attans skitstropp!
Hör du din sa-ha-hatan
sa-ha-hatans

Helvete
Helvete
Helvete

Helvetes
Helvetes
Helvetes jävla skiiiiiiit!

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback