Skam den som ger sig

Jag har köpt ett nytt träningskort. Igen. Man kan undra varför när min statistisk de senaste två åren är usel. Skitdyrt var det dessutom, men jag gnällde till mig en väska vilket min man är mäkta stolt över att jag klarade, så något gott har det redan gett.

Och fast jag inte riktigt hade tid just idag så har jag redan varit och tränat ett litet minipass, bara för att visa att den här gången ska jag under niohundra spänn per gång eller vad det nu gick på sist. Så nu måste jag bli så där geekig, bara snacka träning och käka morötter hela dagarna. Mohahah.

Juno


Kommentarer
Postat av: Monstertanten

Alltid bra att veta vad ens middagsgäster önskar, vill du ha dem råa eller kokta? Ses i kväll

2010-12-08 @ 09:10:49
Postat av: Juno

Råa blir bra, jag kan skala dem själv =)

Ska bli supermysigt att ses igen!!

2010-12-08 @ 13:07:03
Postat av: P

Jag är grymt imponerad !

2010-12-11 @ 22:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback