Huset som Gud glömde

Eller snarare området som Kommunen glömde. Sedan snön fallit som tokig hela dagen igår och hela natten så har det plogats inne i Länna noll gånger. Bil ett tar sats och plöjer upp nästan meterhöga vallar mitt i korsningarna. Bil två tar dubbel sats och bumpar tvärsöver snövallarna medan bil tre och fyra och fem fastnar.

Jag ringer kommunen men får inte helt oväntat upptaget ton. Hoppas det är mina grannar som ringer före mig och inte någon från Segeltorp eller något annat avlägset hörn av kommunen, för om de plogar där hjälper det inte mig ett smack. Blö.

Juno

Kommentarer
Postat av: väldigt anonym

du kan ju alltid kolla deras twitter.... twitter.com/gatorhuddinge



och säg vad du tycker om det. :)

2010-12-17 @ 20:40:30
Postat av: Juno

ha ha! okej nu har jag kollat. det säger inte så mycket så här i efterhand. men jag ska hålla lite mer koll för det är lite roligt. dessutom tror jag det var grannen som ringde för när jag kom hem idag efter jobbet var det relativt fint.

2010-12-17 @ 22:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback