En lyxdag

Jag har varit stressad över några listor. Nu är listorna klara men mottagaren av dem hänger inte på låset som jag trodde. Alltså tog jag tillfället i akt och åkte till simhallen med skolbarnet efter föräldra/barnsamtalet med fröknarna (istället för hem till jobbdatorn). Det känns lyxigt. Vi hade nästan hela poolen för oss själva och vi lekte både i barnpoolen, minipoolen, stora poolen och bubbelpoolen.

Jag har varit redo att kasta mig till jobbet ikväll. Men eftersom mina listor inte är konfirmerade än så verkar det som jag kan ta en sväng till Farsta istället och lämna tillbaka ett par spejsiga skor som jag nog är för gammal för. Det är också lite lyxigt. Egen tid i affären. Löningsdag. Oj. Oh =)

Juno

PS. Lämna tillbaka, lämna tillbaka, lämna tillbaka. Inte köpa, inte köpa, inte köpa. Kanske bara lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback