morfar

igår kom min morfar. han ska bo mig i flera veckor och jag har lånat ut min säng till honom. det är jättesnällt av mej. och han får också bo i mitt spelrum och om han vill spela på mitt lego star wars får han det även om jag inte tror att han är så bra på det som jag är.

ikväll ska jag fråga morfar om han vill spela fia med knuff med mej. mamma tycker inte om fia med knuff. hon blir ledsen om någon knuffar ut henne så jag gör aldrig det, men då är det ju inte längre fia med knuff. morfar kanske inte blir ledsen om jag knuffar ut honom. jag ska fråga.

joar

Kommentarer
Postat av: Jenny längre ner på gatan

Vad kul för dig Joar! Ska mamma få egotid på kvällarna nu då? ;-)

2010-04-14 @ 10:29:37
Postat av: Melinda, 19 & snart mamma!

Hallå där!



Jag håller på med en uppsats om abort i skolan just nu. Det skulle vara supersnällt om du ville svara på frågan om det är rätt eller fel.



http://www.surveymonkey.com/s/GYYNXFN



Där är sidan, det är endast en fråga! Du behöver inte svara, men jag vore evigt tacksam om du gjorde det! Skulle underlätta betydligt. :)

Tack på förhand! =)

2010-04-14 @ 10:56:12
URL: http://pindilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback