099-41401

Sitter som vanligt och bligar på Idol. Och det har ju varit klart sedan start, vilka två som kommer stå mot varandra i finalen. Det finns ju inga andra alternativ än Tove och Erik. Men vem vinner?

Nu kan vi börja satsa lite tändstickor på utgången. Båda är bra, faktum är att nu är faktiskt alla som är kvar bra. Vissa speciellt om man inte tittar på dem... men det förändrar ingenting. De kommer röstas ut i alla fall. Frågar ni mig åker Calle hem ikväll, följt av Reza och Mariette men jag misstänker att det kommer bli precis omvänd ordning.

Så den stora frågan är; kommer småtjejerna rösta på söta killen eller kommer de rösta på tjejen de skulle vilja vara? Erik med rösten, eller Tove med charmen? Killen eller tjejen? Rösten eller charmen? Jag tror det blir Erik men jag röstar på Tove. Han kommer ju göra karriär oavsett om han vinner eller inte. Heja Tove!

Juno


Kommentarer
Postat av: Nilbrink

fuck no! calle blir som sämst 3a!!!

2009-11-20 @ 22:02:08
Postat av: Juno

vem åkte förresten ut? jag har glömt att kolla...jaja reza, ja okej då.



han kan få bli trea, jag lyssnar gärna på honom men tycker inte han är någon höjdare att kolla på =)

2009-11-21 @ 23:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback