Thåström och jag

Ikväll är det party. The house of Rock på jobbet och alla som anmäler sig lägger in ett alias på vilken rockstjärna de ska vara. Eh...Meatloaf? Så känner jag mig. Kollegorna tyckte det var ett dåligt val, jag är inte lik Meatloaf (smörigt, nu vill de att jag ska göra något tråkjobb åt dem).

Ossy Osbourne då? Jo, då behöver jag inte ens klä ut mig (tack tack D, då vet vi vem som tar jouren i jul då). Så efter lång och viktig diskussion i ämnet blev det Thåström. Fan, nu har jag ju massor att leva upp till ikväll. Så om ett par timmar ska jag ta och käka en krita innan jag börjar gapa på Staten och kapitalet och Slicka uppåt, sparka neråt...

Juno

Kommentarer
Postat av: L

Hallå? Har du vaknat upp än?

2009-11-09 @ 16:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback