Är man osams ska man vara osams

Trött femåring versus utmattad mamma.

Sonen: Får jag spela tevespel?
Mamman: Nej, det har jag ju redan sagt
Sonen: Får jag spela dataspel då?
Mamman: Nej, det blir inga spel alls idag

Femåring skriker.

Sonen: Om jag får spela lite dataspel är du världens snällaste mamma
Mamman: Fast det får du inte
Sonen: Då är du världens dummaste mamma

Femåring skriker.

Sonen: I så fall tänker jag dra dig i håret hela natten
Mamman: Nej för du sover ju hela natten i din säng
Sonen: Nehej för jag kommer till din säng och drar dig i håret hela natten
Mamman: Aldrig, då går jag till din säng
Sonen: Jaha men kommer jag tillbaka till min säng och drar dig i håret hela natten
Mamman: Ja då blir vi osams

Femåring skrattar.

Sonen: Men det är ju det som är meningen mamma!

Juno


Kommentarer
Postat av: M

Vilken härlig logik. :-))))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback