Vårruset, ja eller vårlufset i alla fall

Ikväll ska springa vårruset. Inför det har jag tränat noll gånger. Häromdagen tänkte jag i alla fall ta mig i kragen och springa en gång innan det var dags för kärringrace. Men då sade min kompis på T22 att första gången brukar man känna sig hyfsat stark, andra gången har man träningsvärk och kroppen fattar vad man kommer göra. Då protesterar den. Så jag var inte sen att lyda hans rekommendation och åka hem och göra det jag oftast gör, ingenting.

Alltså gör jag ikväll till första gången. För då är jag stark. Med tanke på hur lite jag har lyckats träna den senaste månaden måste jag vara superstark!

Juno

Kommentarer
Postat av: Mina

heja, heja! :-)))

2009-05-27 @ 17:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback