fan så ogint

jag har fått min veckopeng fast det bara är torsdag för det är redan helg säger mamma och pappa. en extra lång helg. då ska vi ska handla i los för det gör vi alltid när vi är här i sandsjö. och det som är bra med ica i los är att de har hulkenglass! så jag ska köpa hulkenglass för min veckopeng.

- - - - - -

jag har inte köpt någon hulkenglass. farbrorn i affären säger att det är strömavbrott och de har ingen el till kassaapparaten. mamma frågade om vi inte kunde få köpa en liten glass bara men han sa nej, kassaapparaten fungerar inte till en glass heller. men ta pengar, ge en glass och slå in i kassan när det finns el igen då? nä.

det är jättetråkigt och nu känner jag mej lite ledsen. mamma säger att farbrorn i affären var fan så ogin. man får inte säga fan men jag tycker också det var ogint. vad det nu kan betyda. det är så dåligt att det är en extra lång helg för nu kommer jag i alla fall att längta efter en hulkenglass jättelänge.

joar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback