Till Joar

Hej Joar!

Nu ar vi framme i Istanbul. Vi promenerar och promenerar, tills fotterna inte orkar promenera mer. Da satter vi oss pa ett stalle dar det gar att ata lite mat och dricka lite kaffe. Titta, de har jattefina koppar har!


Vi sitter ute for det ar ganska soligt men det ar ocksa ganska kallt, sa fort solen inte lyser sa fryser vi. Men det borjar bli var och snart blommar alla tulpanerna.


Vi har varit pa ett museeum som ar en jattegammal kyrka och moske. Den heter Sophia. Har springer Elsa och Per omkring i museet, fast egentligen ska man ju ga sa det var lite busigt av dem.


Precis nara dar vi bor finns en stor moske som heter den bla mosken. Den ser ut sa har, vi ska ga till den imorgon for idag nar vi kom dit sa var det bonestund och da fick vi inte ga in.


Vi vet att du har det roligt hos Moster och kusinerna! Ge dem varsin stor kram fran oss. Vi langtar jattemycket efter dig alskling. Massor av kramar!

Mamma, pappa och Elsa


Kommentarer
Postat av: Joar

Jag gillar dig, mamma och pappa. jag har matat änderna idag. Stitch är här för jag glömde honom en gång. Moster Ylva hämtade mig på dagis igår. Nu vill jag inte skriva mer.

Joar

2009-03-28 @ 18:14:43
Postat av: mamma

nar vi ringde idag sov du redan. nu ar det bara tva dagar kvar tills vi ses igen. pussar!

2009-03-28 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback