Stiligt svt!

Surfar in på svt.se för att kolla om "En film om Olle Ljungström" ska gå i repris. Jag hade verkligen tänkt titta på den men missade den naturligtvis eftersom jag är hopplös på att komma ihåg när enstaka program går. Ramlar direkt in på nya svt Play och där ligger hela programmet on-line. Tillsammans med ett stort gäng andra program.

Det är bara att klicka, höja volymen och titta. Inte en enda störning, inga irriterande pausningar medan bilden laddas, inget flimmer, ingenting att klaga på alls. Och om jag tar fram andra program så ligger filmen kvar i bakgrunden. Så det är precis som att ha teven på och ha datorn i knät. Man tittar en snutt på teven, en snutt på datorn. Teve i datorn. Var som helst och när som helst. Äntligen. Totally sweet. Det framgår till och med tydligt hur länge filmen kommer kvar on-line. För den som vill se samma film som jag går det bra till och med tjugosjunde mars. Heja svt!

Juno

PS. Olle är ju grymt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback