Ränderna går aldrig ur en zebra

Nu är det plötsligt bara åtta och en halv  timme tills planet lämnar Arlanda. Det innebär alltså typ sju timmar tills det är dags att lämna Länna. Och det i sin tur innebär att det är cirkus sex timmar tills väckarklockan ringer. Jaha, det är hög tid att börja packa nu. Okej, det mesta ligger framplockat men resväskan gapar tom. Fast jag är så trött nu. Kanske i morgon bitti? Eller kanske inte. Tänk om jag försover mig. Och alla kläder ligger kvar på golvet. Tyvärr inget orimligt scenario, jag tar mig samman och trycker ner allting nu.

Nu genast. Inte om en liten stund. Jag ska inte bara...

Juno

PS. Nästa gång, då har jag nog vuxit till mig och packar i god tid. Så länge det finns liv finns det hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback