När man knappt orkar prata

Regnet öser ner. Det har det gjort hela dagen, tydligen. Men mamman har mest legat på sofflocket och läst eller sovit, mest sovit kan man misstänka. Dagens enda aktivitet är ett kort besök hos svärmor. För att inte somna i bilen försöker sig mamman på en enkel konversation med pappan.

M: Jag hade tänkt promenera lite, gå en halvtimme före er men så såg jag att det regnade så jag sket i det.
P: Det hade blivit en lång promenad, för jag hade tutat och kört förbi dig.
M: Då hade jag kanske blivit lite sur.
P: Dyngsur.
M: - - -
P: Hahahahaha

Tystnaden lägrar sig över bilen. Mamman som tycker det blev en dålig konversation med sin totalt oempatiske make sover en stund istället.

Juno

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha..kanske inte riktigt vad man vill höra, men lite humor var det! ;)



Skulle vara hur roligt som helst att åka med till London! Och jag håller med om att det vore tråkigt att inte ses förens då! Men jag kommer förhoppningsvis in och packar upp under veckan och efter det är det bara att ni ringer om ni behöver hjälp..så kommer jag på stört! :)



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback