en superbra kille

idag har vi tagit sprutor. bella berättade att hon fick hallonsaft i sin femårsspruta. men ewa på bvc sa att jag fick jordgubbssaft i min. det blir precis lika bra för blodet som hallonsaft. jordgubbar är också söta och röda ju. jag var jättduktig, jag satt prick stilla och räknade till tjugo medan jordgubbssaften åkte in i mej. och efter det fick jag en tiger. woarrr.

 kolla, värsta coola tigern

min lillasyster fick två sprutor. det tyckte hon inte så mycket om. hon grät och var arg på ewa ända tills hon fick vatten, då glömde hon bort att vara arg mer. men hon var också duktig, hon satt stilla på vågen i alla fall och sen gick hon flera steg helt själv. det är duktigt det!

 här sitter nästan nio kilo

på vägen hem fick alla välja glass (bella också fast hon inte varit duktig alls och tagit någon spruta) och vi stannade och lekte i en lekpark innan vi promenerade hem. fast en glass räcker ju bara en liten stund vet ju alla. så när vi var i långa backen till länna måste vi stanna och fika lite. mitt i backen visst. saft och bullar, sen orkade vi gå resten av vägen hem också. superbra. vi har varit superbra.

 vem vill stanna och fika med oss?

joar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback