en bekant tant

pappa, jag och joar åkte i bilen. när vi stannade stod en bekant tant där. hon och joar kramades och var glada. jag var hos pappa. sen vinkade den bekanta tanten till mej. hm, hej hej. nu blev jag lite blyg och måste borra in huvudet i pappas axel. fast jag är ju mest nyfiken, varför ser hon så bekant ut? tror jag måste känna på henne. sträcker fram armarna och den bekanta tanten tar mig, skrattar, svänger runt, säger mitt namn och pussar mej på pannan.

då vet jag. mamma. hej mamma nu har jag lärt mej att resa mej upp i min ätstol själv, jag kan säga näääe och ruska på huvudet, jag kan säga elsa ibland och så har jag lärt mej att sjunga baba goodba som joar. vad har du lärt dej?

elsa

Kommentarer
Postat av: Cissi

Helt underbart skrivet! Elsa blev säkert jätteglad över att se dig igen.. och de andra också :)



Hoppas att ni har det bra uppe i Dalarna!

Kram

Postat av: Cissi

Vad roligt att du har en blogg förresten! Hittade dig hos Malin :)

2009-06-13 @ 11:22:06
Postat av: Juno

det samma tycker jag, jag följer dig nu!

2009-06-13 @ 19:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback