Vad kan man vinna då?

Radion står på i bakgrunden och jag lyssnar inte så noga men plötsligt är det något som tjuter gräsligt. Det visar sig att kanalen jag lyssnar på, jag vet inte ens vad det är för station, har en tävling om att man ska låta likt någonting. En tjej ringer alltså in och låter som ett litet brandlarm, det var tjutet det. En annan tjej ringer in och gnäggar, någon sjunger en låååång sång. Jag undrar alltid vad som driver folk att ringa in och sjunga i radio. Hoppas de vinner ett riktigt bra pris när de nu ställt upp på såna pinsamheter.

Juno

Kommentarer
Postat av: L

P3.. och jag tror inte man vinner ett dugg förutom äran. :)

2009-07-20 @ 21:30:05
Postat av: Juno

var det du som gnäggade?!

2009-07-20 @ 22:10:00
Postat av: L

kanske...

2009-07-21 @ 14:46:10
Postat av: Juno

åååh, det vore underbart om det var du!

2009-07-21 @ 18:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback