Det behövs mer vin

Maken har köpt en dunk vin. Och ett Guitar hero till Wii-spelet. Och så var det  någon som hade investerat i ett Playstation och Sing Star. Vintet var tänkt till morgondagens minikalas. Vi skulle bara ta ett litet glas, och testa våra nya spel. En liten stund, det måste bli en tidig kväll ikväll.

Fast så här är det. Singstar k-r-ä-v-e-r vin. I mängder. Jag hittade en knapp som heter playback och plötsligt säger maken "men vad fan, det är ju vi som sjunger" och sen var det så jävla gräsligt, jag garvade så tårarna sprutade. Detta kräver mer vin. Nu måste vi nog köpa en till dunk, eller två, annars blir det en lam fest imorgon. Gud, vad vi ska tävla i Singstar. Maken tror inte att grabbarna kommer vara så intresserade. Vadå intresserade? Det är min födelsedag, vi sjunger Singstar. Välkomna!

Juno

Kommentarer
Postat av: Mina

Säg bara till när, så tar vi med oss vin och kommer över och tävlar :P

Kanske till vår tillaga gäddan kväll?

Postat av: Tantaugusta

Grattis på den stora dagen! :)

2009-01-24 @ 19:58:10
Postat av: Juno

Tack!

2009-01-24 @ 22:31:57
Postat av: saom

Playback i singstar är livsfarligt! Det spräcker alla illusioner. :)

2009-01-25 @ 20:58:33
URL: http://saom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback