Första julklappen

Jag har insett en sak om mig själv. Att det är viktigt med mascara. Att det är viktigt vilken mascara det är. Att det är Cliniques vattenfasta mascara. Inte någon long lash, eller 38 grader eller curl. Bara denna enda vattenfasta fungerar på mina puckade ögonfransar. Och nu ska Clinique sluta tillverka den. Jag har farit runt hela stan på jakt efter den. NK, Åhléns, små Kicksbutiker, stora Kicksbutiker men alla har plockat ut den ur sortimentet redan.

Och just som jag kände mig som deppigast över detta fåniga problem så dyker svåger upp med en. Jo, han kunde beställa i närheten av sin arbetsplats. Så jag har fått en tidig julklapp. Tack! Och sen får jag beställa fler, de håller i tre år så nu kan jag skjuta den här sorgen framför mig ända tills jag är fyrtiotvå. Hurra!

Juno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback