En kraftansträngning

Jag har handlat alla mina julklappar utom en. Till barnen. Till maken. Till mamma och pappa. Till barnens bästa kompisar. Till barnen och maken från mamma och pappa. Jag har till och med handlat min egen julklapp till mig från mamma och pappa. Och nu har jag en enda kvar till sonen att köpa.

Ett star wars lego. I lördags var jag (inte helt ensam) i Farsta Centrum och shoppade och jag stod ut med köer på Åhléns, på H&M, på Clas men på BR Leksaker var det helt sjukt mycket folk. Kön till kassan gick nästan ända ut till entrén och jag är ingen fakir så jag åkte hem.

Och därför har jag fortfarande en julklapp kvar att köpa. Det kan ju inte vara värre tänker jag,  så jag ska testa BR i Gallerian på vägen hem. Nu mobiliserar jag upp kraft.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback