Dagens depp

Kollar in vårterminens träningsschema och ser till min djupa sorg att Thereses step up är borta. Och att jag själv kanske har bidragit till att den tagits bort. För i och med världens mest elakartade förkylning tillsammans med en semesterresa och makens kvällsaktiviteter så har jag inte kunnat gå dit på två månader. Sist jag var där så var vi tre personer. Och jag kan ju själv räkna ut att det inte verkar helt lönsamt. 

Men! Jag ville verkligen gå på dessa världens härligaste träningspass. Det var ungefär den enda anledningen till att jag köpte förnyat kort på halvsunkiga Farsta simhall. Så idag sörjer jag. Låt oss hoppas att snålhet är en lika stark motivator som glädje för annars kan jag inte se att jag kommer ur vassen 2010 heller.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback