Orkar - Orkar inte

När jag lade ner rollern igår var klockan elva på kvällen. Noggrant hade jag strukit andra lagret färg i sonens nya rum. Okej, så det var lite dunkelt ljus men jag upplevde det som att det kom färg överallt där det skulle. Trött men otroligt skönt att ha gjort klart allt. Ingen målning sparad till imorgon när jag kan göra det ikväll typ.

När jag vid sjutiden på morgonen går in för att bara titta och njuta av det färdigmålade rummet tycker jag mig ana lite flammighet på två väggar. Så nu känner jag mig som Shakespear, att orka eller inte orka, stryka på ett tredje lager färg - det är frågan.

Juno

Kommentarer
Postat av: Anonym

Orkade du? Är det fint och fär´digflyttat nu?

2009-08-31 @ 12:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback