Hur svullen får man bli?

Två gånger i månaden sväller jag upp som ett...jaaa, svullo. Fast nu känns det som om dessa två gånger i månaden har vuxit sig samman till en konstant era. Jag ligger i vassen och dallrar för mig själv. Nu tänker jag som som ett svårt fall att "vad fan, det är redan för sent så nu kan jag lika gärna fortsätta smälla i mig under resten av sommaren också. och vaddå ta med träningskläder? en enstaka gång kommer ändå inte hjälpa".

För exakt så känns det. Jag har avstått från min Marabou helnöt som ligger i kylen sedan en månad tillbaka och ropar på mig. Men jag sväller ändå. Och jag dog nästan på kuppen av en fyrakilometers joggingrunda på landet men jag sväller ändå. Dessutom är det semester nu. Då får man svulla.

I alla fall under semesterns tio första dagar. Sen börjar barnen på dagis och jag börjar mitt nya liv. Hjälp mig, spamma mig, skicka virus till min dator, slå mig, jaga mig om jag inte gör något hurtigt varje dag från och med den artonde augusti.

Juno

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hehe, det är bara att sätta igång att fota! ;) .. Bra kamera har du ju redan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback