vad ska jag göra?

jag har varit pappas hjälpsnickare, jag har byggt med mitt lego, mamma har läst tidningen om ariel och jag har tittat på wallace & gromit på videon. vad ska jag göra nu? jag vill leka med någon... mamma, jag vet inte vad jag ska göra! mamma säger att jag ska gå och sova så dyker det säkert upp något roligt att göra imorgon igen.

och nu är det morgon igen. jag har tittat på barnteve, jag har gjort mannagrynsgröt åt mej och pappa, jag har busat med elsa och jag har spelat bamsespel på datorn. vad ska jag göra nu? jag vill leka med någon... pappa, jag vet inte vad jag ska göra! pappa säger att klockan bara är tio, jag kanske kan gå ut en stund.

nu ser jag att grannarnas bil står här, de har kommit på natten när jag sov. de har en flicka som tycker det är jätteroligt att leka med mej, hon är lite större än jag, tretton år tror jag. hon brukar visa mej hur man kör med deras tågbana. hej då mamma, hej då pappa, nu går jag till mina vänner!

joar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback