Livet på en pinne

Hösten är min absoluta favoritårstid. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Visst finns det dagar som är trista när det är mörkt, blåser och regnar men alla de dagarna suddas ut ur kroppen när det finns dagar som idag.

Det är vindstilla, det är sol och klarblå himmel. Jag har unnat mig en lyxdag. Efter att ha lämnat han som är fyra på dagis körde jag hem och gav henne som snart är fyra månader lite käk. Sen drog vi vagn i en och en halv timme (ohhh, åttatusenfemhundra steg), och nu medan hon fortfarande sover där ute har jag ätit lunch, druckit latte och läst mama i solskenet.



Det är den 23 oktober och det är 22,5 grader i solen. Det kan inte bli bättre.

Juno


Kommentarer
Postat av: L

Vadå, var bor du någonstans...

2008-10-23 @ 20:13:33
Postat av: Juno

2 mil söder om huvudstaden, med solen i zenit =)

2008-10-23 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback