En liten bräcklig tant

Idag mötte jag en tant. Hon såg så vansinnigt bräcklig ut. Jag tror egentligen inte att hon var supergammal men det var något över hennes kroppshållning som gjorde henne skör (eller stavas det skir?). Tanten var ute och promenerade med sina två hundar. Det var inga stora hundar. Tvärtom, små yorkshireterrier som inte är mer än en hand höga. Och ändå såg det ut som om dessa små pygméhundar var ute och drog runt med sin tant.

Jag är rädd för att bli så bräcklig...

Juno


Kommentarer
Postat av: Tant Allt annat än

Bräcklig? Det blir du inte med ditt nya gymkort! :)

2008-11-16 @ 21:21:41
Postat av: Heltidspappan

Jag tror jag vet vilken tant du menar, det komiska är att hon och hundarna har samma frisyr och de ser lika bräckliga ut allihop. Hon brukar dock skina upp i ett härligt leende när man hälsar på henne.

Postat av: Juno

nej det är sant, jag blir ju superstark nu =) jag kanske till och med kan ha en cockerspaniel som är ute och drar med mig på ålderns höst...

2008-11-18 @ 10:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback