Vilken är din favoritglass?

Lite sen från jobbet. Springer till bussen och hinner precis med den, om det bara inte är så mycket trafik kan jag hinna med tåget som går om fjorton minuter. Precis när det verkar lovande inser jag att sluthållplatsen är Sergels torg istället för T-centralen. Fyra minuter till godo ger inte mig en chans att hinna hämta barnet innan halv fem. Suck.

Nåja, jag passar på att dyka ner med näsan i GB glass frysboxen. Åh, en sandwich funkar ju alltid men  det köper vi ju hem och äter så ofta. Magnum är för stor men en 88:an är ju alltid god men ...kanske en laktrits puck då, det är ju nostalgi...smack smack med tungan, , inte sugen på lakrits idag. En nyhet som ser ut som en fotboll, kanske är mer för Joar. Suck.

Men se här:
image58
Cornetto Frutti Disc
Cheesecakeglass och skogsbärssås. Supergod. Världens bästa tröst när man har missat tåget hem.

Juno


Kommentarer
Postat av: Tant

Hej Juno!

Nu är jag hemma igen och har tid att läsa lite bloggar! Ska genast prova nya glassen! ;)
Kul att ses här!
/T-Augusta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback