Ring ring - vem där?

En kväll förra veckan satt vi alla och jobbade lite extra när det ringer från ett dolt nummer på min telefon.

- Jenny Abrahamsson
- ehhh...(skrammel)....Joar Abrahamsson
- Hej älskling, ringer du!
- Jag har kissat på mig
- Nejmen har du det?
- Jaaaa, i hemliga skogen
- Oj då
- Och så gjorde jag mig illa i hemliga skogen också!
- Det var ju inte så roligt
- Nej då grät jag
- Ja, det förstår jag att du gjorde
- Och så skrek jag: AAAJ AJJ AJ, MAMMA, PAPPA!
- Ja... och så kom din pappa?
- Ja. Då kom pappa, vilken tur!

- Mamma, var är sagan om mitt tåg?
- Menar du sagan som du berättade för mig när vi åkte tåg (till Eslöv)?
- Ja den.
- Den ligger på mammas blogg
- Är det BLOD?
- Nej älskling, b-l-o-g-g =)
- Ha ha, kallar du mig för blod mamma? Då kallar jag dig för Gabriella!

- Kramar och pussar mamma! Hej då!

Man tror det bara är sorg att inte träffa sina barn men ett telefonsamtal kan också lysa upp hela kvällen.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback