minisemester i eslöv

vi är på en minisemester mamma och jag. först åkte vi tåg jättelänge och sen kom c och bebisen och hämtade oss och det var bra för det regnade så.

men idag är det inte regn så idag åkte vi till djurparken. wow, där hade de grävmaskiner, stora gungor, älggungor och en jättejättejättelång bana i skogen med klättervägg, balansgång, rutschkanor och massa massa massa spännande saker. 

135435-53      135435-54

jo förresten, det fanns djur också....

135435-57   135435-56   kronhjort
en säl.......................................................   en gris......................................................    en kronhjort............................................

jag orkade gå runt hela parken för jag har starka ben. det har c också men mamma orkade inte gå mer så vi fick åka hem. och sen när mamma hade sovit en stund så åt vi våfflor! jag vill åka på minisemester till eslöv fler gånger.

joar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback