Höjden av höjdskräck

Min värsta mardröm i världen är att hoppa bungy jump. Jag tänker ofta att jag ska träna bort min höjdskräck genom att utmana den. Tidigare har den här träningen mest bestått av att klättra på extremt farliga ställen i inte ett helt nyktert tillstånd. Egentligen tänker jag mig utmaningen lite pö om pö. Att ta mig upp för en stege, och kanske en klättervägg. En dröm är ju att våga mig upp på en pyramid om tillfälle skulle ges. Det vore en utmaning det.

Aldrig har bungy jump stått med på listan över utmaningar i mitt liv. Och nu fick jag det bekräftat. Att jag började gråta när en tjej på teve skulle hoppa från sextio meter säger allt. Ner med huvudet före med ett rep om vristerna sker över min döda kropp.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback