En lyxvecka

Jag är lite tvångsledig. Eller nej vaddå, ingen tvingar mig att vara ledig, såklart inte, men om jag inte tar ut min övertid slash flextid nu så fryser den inne. Och chef och kollega är så snälla att de låter mig plocka ut så mycket tid som bara är möjligt.

Så idag gick jag hem från jobbet klockan ett och sedan kommer jag att jobba ungefär en timme om dagen eller två månaden ut. Skum känsla av lyx. Vad ska jag nu ta mig för med all tid jag har över?

Juno

PS. Sy gardiner, måla sovrummet, måla arbetsrummet, måla bort en fondvägg, åka till IKEA, möblera om i barnets rum, plantera om blommorna...


Kommentarer
Postat av: Monster-tanten

Orättvist, jag vill också åka till Ikea!

2008-03-26 @ 07:45:30
Postat av: Juno

jag byter gärna med dig, fast din chef kanske inte blir så glad om jag börjar pilla på alla dina system...en liten oplanerad "change" kanske...

2008-03-26 @ 09:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback