jag vill inte träffa en fästing

jag ska ta sprutor idag. två stycken. varför? jag vill inte ta spruta!

mamma säger att den ena är för att jag ska kunna åka och vara i thailandbaciller i tjugo år utan att ta en spruta. jag vill inte ta den sprutan. för mamma säger att vi inte ska åka till thailand på jättelänge nu.

den andra sprutan är för jag inte ska bli sjuk om en fästing som är sjuk suger blod från mig. jag vill inte ta den sprutan. för mamma säger att det har varit så varmt att det inte finns många fästingar nu. och om jag inte träffar en fästing behöver jag inte ta en spruta. väl.

men när man ska ta spruta får man sovmorgon och jag får titta på dora och äta frukost hemma. jag tar väl spruta då.

joar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback