Ett litet penntroll

Klockan tjugotvå och sexton i fredags kväll var det någon som dinglade med en liten fot över mitt ansikte. Fostervatten droppade ner i mungipan på mig och jag hörde en röst som sa:

- Har ni sett vad det är?

Jag nickar, torkar mig om munnen (herregud, har hon ätit det där i nio månader, blö) och känner mig lycklig och paff. En flicka. När vi sedan kunde ta oss en lite normalare titt ser vi till vår förtjusning att det är den lilla penntrollsprinsessan som kommit in i vår familj. Svarta ögon och rufsigt hår. Underbar.

Sade jag lycklig?
Välkommen Elsa Ninja Margareta.

Juno


Kommentarer
Postat av: Lotta

Och grattis till hela familjen:) Ser fram emot att få träffa Elsa! Kram och puss!

2008-07-08 @ 19:30:33
Postat av: Mina

GRATTIS till er alla!

Säger som Lotta, ser fram emot att träffa prinsessan!



Kramisar

2008-07-09 @ 13:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback