Hur man knäpper upp en BH

Varje dag de senaste tjugofem åren eller så har jag knäppt på mig en BH på morgonen och knäppt av den igen på kvällen. Men plötsligt igår var det så jädra komplicerat. Jag tror jag trixade och drog och slet och hade mig i säkert tio minuter innan jag fick på den rackaren. Men det var senare på kvällen när jag skulle ta av den som det blev så där obegripligt.

Det gick nämligen inte att knäppa loss den. Det var som att det inte fanns några hakar att haka ur. Jag kände mig lika förvirrad och hjälplös som jag föreställer mig att en femtonårig pojke måste göra på sin första "get undressed" date. Som tur är har jag en rutinerad make som kom till undsättning. För att tråckla av mig den BH som jag hade satt på mig ut-och-in. Jeez.

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback