Hemligt meddelande till min man

Jag brukar glömma bort min mans födelsedag. Det är ytterst sällan någon av oss kommer ihåg våra årsdagar och vi var rejält nöjda när vi kom ihåg att fira femårig bröllopsdag. Men i år tänkte jag att vi skulle ändra på det. Älskling, jag fyller år snart och här får du lite tips på saker att ge mig. Du behöver inte slå in och göra fint, jag blir glad ändå.

Önskelista: Mobiltelefon, helst med touchscreen, GPS och som är surf- och bloggvänlig, Wii-spel, Singstar vilket förstås kräver ett Playstation för att fungera, ett Nikkor 300 objektiv med VR, en Nikon D300.

Eller: En son som sover i sin egen säng, mer valuta för träningskortet, högre lön, rena fönster och ork att vara vaken längre än till åtta på kvällarna.

Juno

PS. annars blir jag lika glad för tulpaner, semlor och en barnfri kväll med fuskchampagne och överdrivna komplimanger.


Kommentarer
Postat av: Monster-tanten

Vi kan ordna den barnfria kvällen, så kan gubben din stå för resten...
Fönstrena vägrar vi, gör som oss, låtsas att den är gardinen som gör att solen inte kan lysa in.

2008-01-22 @ 20:32:53
Postat av: Juno

Underbart! Han kan vara riktigt bra på superlativ när han bara är på det humöret =)

Fönster...rys! Än är det ingen fara för det finns ingen sol. Men vi hade sagt att vi skulle tvätta dem när garageplattan stod på plats i oktober. Och där är bara ett stort hål än. Så vitt vi kan bedöma kan fönstren få dröja något år till. Suck.

2008-01-23 @ 07:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback