Det är gott att vara hemma

Hemma och vabbar idag. Sonen är snorig, hostig, febrig och mammig. Men rösten är det inget fel på och den lilla munnen rör sig konstant:

- Mamma, jag har saknat dig så mycket
  (ja men det har ju jag med, trots att jag smygnjutit av att få vara bara jenny ett par dagar)

- Nu när du är hemma igen så kan vi spela ballongspelet
  (ja, det har jag ju verkligen längtat efter...)

- Åh mamma, jag hoppas verkligen att jag vinner!
  (du får vinna liten, jag kanske surar lite när jag förlorar men det snart över)

- Titta mamma, här sitter jag med min rumpa
  (---)

- Mamma, du har en stor mage men jag fick plats bredvid dig ändå
  (---)

- Tänk vilken bra kille ni har fått!
  (ja tänk, det tycker jag med!)

Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback