Zombies och skit

Helt plötsligt kan jag inte titta på CSI längre.  Förutom de vanliga döingarna i New York så är det plötsligt halloween med tillbehör. Zombies, stackars små barn som ser monster, woodo och svartkonst, lite jävulsdyrkan och någon som vill återvända från de döda. Och värst av allt. Ögon som bara visar ögonvitorna.

Jag kan absolut inte titta. Genom fingrarna stirrar jag som förhäxad på monster och ögonvitor. Själva storyn har jag ingen aning om, det är något slags bluff och det kanske handlar om pengar. Vem bryr sig när det är ögonvitor på teve? Egentligen vill jag gå och sova men av någon bisarr anledning bara måste jag se om det kommer fler otäcka saker. Sen kan jag nog inte sova.

Juno

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det sjukt. Jag sitter på You tube och skrämmer upp mig själv med otäcka "sanna" spökfilmer. Sen kan jag inte gå genom ett mörkt rum på flera veckor. :)

2008-02-25 @ 22:10:41
Postat av: Mina

hahahaha, jag tänkte precis samma sak igår när jag nästan tvingade mig själv att kolla på avsnittet. P muttrade nåt som "men varför tittar du då..."

2008-02-26 @ 09:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback