När papperet i skrivaren tagit slut

Någon hade skrivit ut typ fyrahundra fakturor vilket ledde till att papperet tagit slut. När jag kom ut i printerrummet för att leta efter utskrifter möter jag kollegan som ska kopiera något. "Det verkar vara något fel på maskinen" säger kollegan. Jag kikar ner på knapparna och konstaterar att det bara verkar vara slut på papper.

Medan jag vänder mig om och börjar slita i papperskartongerna går kollegan ut med orden "Jaha, men då kommer jag tillbaka lite senare då". Eller så kunde du ju ha erbjudit dig att hjälpa till tänker jag paff.

Juno

Kommentarer
Postat av: Monster-tanten

Det är däför man kallar vissa för arbetsKAMRATER och vissa för kollegor....

2008-02-27 @ 13:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback