sjuttonde oktober

mamma och pappa ska gå ut. utan mej. det hörde jag att de pratade om idag. de ska gå på restaurang och på show tillsammans med mina bonusföräldrar. och då är det meningen att jag ska vara hos moster och få min mat i en flaska istället för att gå på min stamkrog mamma mu.

jag gillar min moster massor men det är lite fräckt att bara boka in en hel kväll utan mej. och dessutom är mamma mu ett ypperligt matställe. men om mamma smörar rejält för mej nu i två månader så kanske jag går med på att äta ur en trist flaska istället.

elsa

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ditt första blogginlägg! Det ska börjas tidigt har jag hört, visste inte att det gällde inom bloggsfären också men du är så välkommen så. Jag tänker också knycka Mamma Mu för en kväll snart och hoppas på din tillåtelse. :) Puss och kram till hela familjen!

2008-08-14 @ 21:59:28
Postat av: Linnéa

Heter flickebarnet Elsa! Det var ju hur fint som helst. :) grattis igen om jag inte har sagt det!

Postat av: Juno

Tack Linnéa, jag tror du har gjort det, om inte annat via kommentarer i Lottas blogg =)



Lotta, jag är i princip på väg! Men Elsa måste hänga med eftersom jag är hennes privata restaurang just nu...

2008-08-19 @ 11:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback