Han tvättade katten!

Det är sådant man bara hör om i amerikansk teve. Typ. Att någon har råkat kört sin katt i tvättmaskinen. Men nu är det ett faktum, inte en skröna. Katten överlever detta äventyr. Kollegan såg lite chockad ut när hon igår eftermiddag lade på luren efter samtal med sin make och sa rakt ut i luften:

- Han tvättade katten!

Svart tvätt, svart katt. Som gillar att ligga och sova i tvättmaskinen. Det är sånt som kan hända vem som helst, att man råkar dra igång maskinen utan att kontrollera att det inte ligger eventuella snyltgäster och sover där. Och katten lever berättar hon, enligt maken ser den dessutom relativt normal ut. Vi andra har tusen frågor, hur kan katten andas där inne med allt vatten, tycker katten det är kul eller hemskt när centrifugen körs och får man köra om tvätten för det är katthår på allting nu?

Nu väntar jag bara på att kollegan ska komma in så vi får veta hur den stackars lilla hårbollen mår.

Juno


Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud så sjukt. Jag tycker det är jobbigt när jag råkar tvätta ett kvitto som låg i fickan. Vilken panik. Brr.

2008-04-12 @ 11:12:40
Postat av: Johan

Jag vill veta vem kollegan är ;)

2008-04-22 @ 21:51:34
Postat av: Juno

Vårt nyaste tillskott i team 3, Anette....

2008-04-23 @ 09:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback