Skrattar bäst som skrattar sist

Tid ca 13.30

Per: Har du ringt J & M och berättat att de kan ta med Joars ryggsäck från dagis när de hämtar honom?
Jag: Nä just det, kan inte du göra det?
Per: Jag?
Jag: Ja du.

tystnad

Jag: Ska du inte ringa då?
Per: Jo.
Jag: Men du kommer bara att glömma det, varför gör du inte det på en gång istället?
Per: Nej men det där var väl elakt sagt, jag kommer inte alls att glömma det.
Jag: Det var inte elakt sagt, hö hö, det var sannolikhetsteorin bara.
Per: Och vilket elakt skratt du har.

Tid: ca 14.00

Jag: Hej, jag tänkte bara säga att jag inte körde fel en enda gång. Har du ringt J & M?
Per: Nej inte än.
Jag: Nähä.

Tid: ca 18:30

SMS från Per: Jag glömde ringa.
Jag skrattar inte åt dig, jag skrattar med dig...

Juno

Kommentarer
Postat av: Per

Men ALLA kan väl glömma nåt nångång ;-)

2007-09-29 @ 11:47:39
Postat av: Juno

en gång är ingen gång, två gånger är en gong gong

2007-09-29 @ 21:58:32
Postat av: Monster-tanten

Glöm inte att det är foto på dagis i morgon.....

2007-10-03 @ 12:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback